Thursday, November 17, 2011

Φιλοσοφικό Τηλεγράφημα: Απαγόρευση τσιγάρου στα αυτοκίνητα; Μαλακίες…

41B4MXE7BKLΦιλοσοφικό Τηλεγράφημα του Σπύρου Κάκου [2011-11-17]: Ο Βρετανικός Ιατρικός Σύλλογος προτείνει την επέκταση της απαγόρευσης του καπνίσματος και στα αυτοκίνητα, εξαιτίας των κινδύνων που εγκυμονεί για τους επιβάτες [πηγή: BBC News]. Πολύ καλό μέτρο, θα σκεφτεί κανείς. Μαλακίες θα πω εγώ. Και μπορεί να είμαι μαλάκας, αλλά δεν θέλω κανέναν να μου επιβάλλει τι θα κάνω στην ιδιωτική μου ζωή. Θέλω να λύσω μόνος μου τις διαφορές μου με ένα φίλο μου που θέλει να καπνίζει στο αμάξι του ενώ εγώ δεν θέλω. Δεν θέλω να με βοηθήσει ο Βρετανικός Ιατρικός Σύλλογος σε αυτό. Αν επιτρέψουμε αυτό, αύριο θα βγάζουν ανακοινώσεις λέγοντας μας τι επιτρέπεται και μέσα στα σπίτια μας… Βρετανικέ Ιατρικέ Σύλλογε, κάνει να πιω ένα ουισκάκι; Ή απαγορεύεται;

(c) Φιλοσοφικά Τηλεγραφήματα - Φιλοσοφικός σχολιασμός της επικαιρότητας...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...